FAQ

Contact

Hoe kan ik Skatestore bereiken?

U kunt ons e-mailen op info@skatestore.com of ons bellen op +31(0)70-206 06 60. U kunt ook onze winkels bezoeken in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Groningen en Utrecht.

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd bij mijn bestelling

Als u een fout heeft gemaakt in het adres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31(0)70-206 06 60.

Mijn bestelling is niet aangekomen

Onze bestellingen worden verzonden via onze partner vervoerders. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van hen een trackingnummer. Gebruik dit nummer om de locatie van uw pakket te volgen. Als er problemen optreden, neem dan contact op met de verwerkende vervoerder of uw lokale vervoerder en geef hun het trackingnummer.


Er is een ander product geleverd

Onze excuses. U kunt het product naar ons terugsturen en wij sturen u het juiste product. De kosten zijn voor onze rekening. Neem contact met ons op voordat u het product retourneert via info@skatestore.com of +31(0)70-206 06 60.

Het ontvangen product is beschadigd

We doen ons best om de producten zo te verpakken dat ze tijdens het transport niet beschadigen. Mocht er echter schade optreden, dan kunt u het product retourneren voor een nieuw exemplaar. De kosten zijn voor onze rekening. Neem contact met ons op voordat u het product retourneert via info@skatestore.com of +31(0)70-206 06 60. Als het product niet meer op voorraad is of in backorder, zullen we samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.

Betalen

Hoe plaats ik een bestelling bij Skatestore?

We doen ons best om de producten zo te verpakken dat ze tijdens het transport niet beschadigen. Mocht er echter schade optreden, dan kunt u het product retourneren voor een nieuw exemplaar. De kosten zijn voor onze rekening. Neem contact met ons op voordat u het product retourneert via info@skatestore.com of +31(0)70-206 06 60. Als het product niet meer op voorraad is of in backorder, zullen we samen met u naar een geschikte oplossing zoeken.

Bestel Nike SB (buiten Europa)

Let op! Helaas is het niet mogelijk om Nike SB-producten bij ons te bestellen als u buiten Europa woont. Wij maken geen uitzonderingen en annuleren uw bestelling direct.

Verzenden

Welke vervoerder zal mijn pakket bezorgen?

Wij werken samen met verschillende vervoerders. Als uw bestelling een bestemming buiten Nederland heeft, zal de levering worden voltooid door een lokale vervoerder. Over het algemeen is dit uw nationale vervoerder.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van de verwerkende vervoerder met uw trackingnummer. Als u de e-mail niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spam voordat u contact met ons opneemt op info@skatestore.com of +31(0)70-206 06 60.

Retourneren

Vallen producten onder garantie?

Al onze artikelen vallen onder de fabrieksgarantie tegen fabricagefouten. Als een door u besteld product een fabricagefout heeft, neem dan contact met ons op via info@skatestore.com.

Ik wil een product retourneren

Geen probleem. U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren voor een ander artikel uit onze winkel. Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd, inclusief hangtags. Neem altijd contact met ons op voordat u een product retourneert! De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor uw rekening. Het volledige bestelbedrag (kosten van product + originele verzending) wordt binnen 30 dagen terugbetaald.
LET OP:
Als we een deck voor u hebben gegript of een compleet skateboard hebben samengesteld, wordt het product beschouwd als een op maat gemaakt product en kan het niet worden geretourneerd. Bij retourzending kunt u een vervoerder van uw keuze gebruiken. Registreer uw pakket bij de vervoerder en zij zullen u voorzien van een retourlabel.
Retouradres: Skatestore Edelgasstraat 169 2718 TG Zoetermeer Nederland

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze wijzigen of annuleren

Het is mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren, maar dit vereist snelle actie. Bijna al onze bestellingen worden dezelfde dag nog verzonden, dus neem zo snel mogelijk contact met ons op als u iets aan uw bestelling wilt wijzigen. We adviseren u om ons te bellen op +31 (0)70 206 06 60.

Waar kan ik een klacht indienen over de service of een product?

We doen ons uiterste best om onze klanten de beste service te bieden. Mocht u een klacht hebben over onze service of producten, neem dan contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken op +31 (0)70 206 06 60 of per e-mail via info@skatestore.com of reageren op de originele orderbevestiging. We doen ons best om binnen drie dagen bij u terug te komen en een passende oplossing te bieden. Als we geen gemeenschappelijke oplossing kunnen vinden, kunt u een klacht indienen bij het Online Dispute Resolution platform (ODR-platform). (ec.europa.eu/consumers/odr).

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (in uw pakket), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook het modelformulier hier downloaden. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Een op verzoek door ons gemonteerd skateboard of een deck dat door ons is voorzien van griptape maakt het product 'persoonlijk' (maatwerk), waardoor het product is uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Ondergoed kan indien de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne, ook niet worden geretourneerd.