Veelgestelde vragen  

BESTELLEN / BETALEN

Hoe werkt het bestellen op Skatestore?
Als je een item hebt gevonden dat je wilt bestellen plaats je het in je virtuele winkelwagen door op de bestelknop te klikken. Vergeet bij items waarvan meerdere maten voorradig zijn niet om de juiste maat te kiezen. Vervolgens kun je kiezen om andere items aan je winkelwagen toe te voegen. Heb je de producten die je wilt kopen allemaal toegevoegd klik dan op de winkelwagen om af te rekenen. Doorloop de stappen, vul je gegevens in en wij sturen je spullen op.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op Skatestore.nl op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL iDeal


  • MisterCash iDeal


  • Creditcard: VISA en Mastercard Visa / Mastercard


  • Paypal PayPal


  • NIEUW: Achteraf betalen: Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay Afterpay
  • AfterPay voert voor Skatestore.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Skatestore.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300,00.
    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement . Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website .

  • Overschrijving via Bank: IBAN rekening NL44ABNA0578345293 tnv "Skatestore.nl", ABN-AMRO te Zoetermeer.
  • Overboeking vanuit Belgie: Dat gaat naar de hierboven genoemde rekening, u dient daarbij de BIC-code ("ABNANL2A") te gebruiken. Houd er rekening mee dat een betaling via bankoverschrijvingen, afhankelijk van je bank, er langer over kan doen om verwerkt te worden. Dit betekent dat uw bestelling later verstuurd zal worden dan bij betaling via de andere opties. Bij het afrekenen kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen.
Welke prijscondities gelden er?
Alle prijzen van de aangeboden producten op Skatestore zijn in Euro(€) en inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

BEZORGEN / AFHALEN

Wat kost het versturen van mijn bestelling?

Bestelwaarde
0 - € 50
€50 - €100
€ 100 - €150
€ 150 - € 200
€200+
Europa
Nederland
België
€ 4,95
gratis
-
-
-
Duitsland
Luxemburg
Denemarken
Frankrijk
Groot-Brittanië
Italië
€ 9,95
€ 4,95
gratis
-
-
Noord-Ierland
Oostenrijk
Polen
Zweden
Slowakije
Spanje
€ 14,95
€ 9,95
€ 4,95
gratis
-
Tsjechië
Zwitserland
Finland
Griekenland
Hongarije
€ 19,95
€ 14,95
€ 9,95
€ 4,95
gratis
Noorwegen
Slovenië
Bulgarije
Estland
Ierland
Letland
€ 29,95
€ 24,95
€ 19,95
€ 14,95
gratis
Litouwen
Portugal
Roemenië
Rest van Europa (non EU)
€ 19,95
€ 14,95
€ 9,95
€ 4,95
gratis
Wereld (non Europa)
Australië
Canada
China
Hongkong
Japan
€ 29,95
€ 24,95
€ 19,95
€ 14,95
gratis
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Zuid Amerika
Rest of the World
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Zeker, geen enkel probleem. Kies hiervoor 'zelf afhalen' tijdens het afrekenproces. Je kunt, nadat je een afhaalbevestiging hebt gekregen, je product ophalen bij Skatestore, Torenstraat 37, 2513 BN Den Haag.
Hoe lang duurt het voor dat ik mijn bestelling binnen heb?
Als je bestelling voor 20:00 uur binnen is dan ontvang je deze de volgende werkdag. Het kan echter voorkomen dat een product uit ons externe magazijn moet komen, dan duurt ontvang je de bestelling een dag later. Uiteraard zijn de levertijden voor buitenlandse bestellingen langer, deze verschillen per land. Bestellingen die in het weekend (vrijdag ná 20:00 uur, zaterdag, zondag) of op feestdagen worden geplaatst worden de eerstvolgende (doordeweekse) werkdag verstuurd.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Onze bestellingen worden verzonden via de pakketdienst van PostNL.
Kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling is verstuurd krijg je een e-mail van PostNL met een Track & Trace code. Het kan zijn dat deze in de ongewenste berichten map van je mailprogramma komt, dus houd deze ook in de gaten.

GARANTIE / RUILEN / RETOUREN

Heb ik garantie op mijn aankopen?
Wij willen natuurlijk dat je zo lang mogelijk kunt genieten van de producten die je bij ons hebt gekocht. Mochten je producten door een productiefout niet aan de kwaliteitsverwachtingen voldoen dan kun je contact met ons opnemen op garanties@skatestore.nl. Wij zullen binnen 3 dagen contact met je opnemen.
Op alle producten geldt de wettelijke garantie, wat inhoudt dat wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging en voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is. Blijkt het product niet aan de verwachtingen te voldoen, dan zullen wij dit kosteloos herstellen of een vervangend product leveren (inclusief verzendkosten). Wanneer sprake is van een fout van de koper (bijvoorbeeld oneigelijk gebruik), kunnen wij een vergoeding vragen voor herstel of vervanging.
Ik wil een product ruilen.
Geen probleem. Je kunt het product binnen 14 dagen gewoon ruilen. Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Het product moet echter wel in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten van het terugsturen van het product zijn voor jezelf. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe product. LET OP: Als je een skateboard door ons in elkaar hebt laten zetten of een deck door ons hebt laten grippen is het product 'persoonlijk' geworden waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren. Ondergoed kan, in verband met hygiëne, niet worden geretourneerd indien de verzegeling is verbroken.

Retour-adres:
Skatestore
Torenstraat 37
2513 BN Den Haag
Ik wil een product terugsturen.
Geen probleem. Je kunt het product binnen 14 dagen gewoon retourneren. Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Het product moet echter wel in nieuwstaat verkeren. Uiteraard mag je producten uit de verpakking nemen en passen om het goed te kunnen beoordelen. De producten mogen geen sporen van slijtage hebben en dienen teruggestuurd te worden inclusief de originele (aangebroken) verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor je eigen rekening (vanuit Nederland: PostNL €6,95 / vanuit België: bpost €16,40). Je krijgt van ons het volledige bedrag dat je ons voor het product hebt betaald (kosten product + verzendkosten) Als je meerdere producten hebt besteld en niet alle producten retourneert dan krijg je de eerdere verzendkosten niet vergoed. De terugbetaling gebeurt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding (het moment van retour sturen). Je kunt het product ook langsbrengen bij Skatestore, Torenstraat 37, Den Haag. Let op: Wij geven je hier geen cash geld terug, dit wordt teruggestort op je rekening. LET OP: Als je een skateboard door ons in elkaar hebt laten zetten of een deck door ons hebt laten grippen is het product 'persoonlijk' geworden waardoor je het niet meer kunt ruilen of retourneren.

Retour-adres:
Skatestore
Torenstraat 37
2513 BN Den Haag

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren.
Als je een bestelling aan wilt passen of annuleren is dit mogelijk, maar dit moet dan wel snel gebeuren. Omdat we in principe alle orders dezelfde dag nog versturen is het aan te raden om direct te bellen (070-3585884) als je iets aan je bestelling wilt wijzigen.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (in uw pakket), maar bent hiertoe niet verplicht. U kunt ook het modelformulier hier downloaden.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retour-adres:
Skatestore
Torenstraat 37
2513 BN Den Haag
Ik heb een klacht over de dienstverlening
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo goed en snel mogelijk geholpen wordt. Mocht je overhoopt toch een klacht hebben over de dienstverlening, neem dan contact met ons op via service@skatestore.nl. Wij zorgen er dan voor dat je binnen 3 dagen een een inhoudelijke reactie op de klacht hebt en dat deze naar tevredenheid wordt behandeld.
Indien een klacht onverhoopt niet door ons kan worden opgelost, kun je deze klacht/ dit geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

SERVICE / CONTACT

Hoe kan ik Skatestore bereiken?
Je kunt ons mailen via info@skatestore.nl of bellen op 070-206 06 60. Je kunt ook onze fysieke winkels bezoeken in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Arnhem, Den Bosch, Groningen of Den Haag.
Er zit een fout in het adres dat ik heb doorgegeven.
Als je een fout hebt gemaakt in het adres dan raden we je aan om meteen contact met ons op te nemen, het liefst telefonisch (070-206 06 60) Dit vergroot de kans dat wij je het adres nog op tijd kunnen wijzigen. In het geval van eventuele prijsverschillen van het om te ruilen product zullen wij je op de hoogte stellen van een bij- of terugbetaling.
Het pakket is niet aangekomen.
Na je bestelling krijg je van PostNL een Track & Trace code toegestuurd. Hiermee kun je de status van het pakket controleren. Als je bestelling 3 dagen na verzending nog niet is gearriveerd kun je via deze Track & Trace code zien waar het pakket op dat moment is. Klopt er iets niet neem dan contact op met de PostNL klantenservice (0900-0990)
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Erg vervelend. Als je het product terugstuurt zorgen wij ervoor dat het juiste product jouw kant op komt. De kosten voor beide zendingen nemen wij voor onze rekening. Neem voordat je het product terugstuur eerst even contact met ons op (info@skatestore.nl of 070-206 06 60)
Het product is beschadigd aangekomen.
We doen onze uiterste best om onze producten zo te verpakken dat ze onbeschadigd bij je aankomen. Mocht er onverhoopt toch schade aan het product zijn dan ruilen wij het voor je om. Daarbij zijn de verzendkosten zowel heen als terug voor ons. Neem contact met ons op en het komt allemaal in orde. Mochten we het product niet meer op voorraad hebben of kunnen nabestellen dan proberen we in overleg tot een goede oplossing te komen.